“Eén van de meest opvallende vernieuwingen wordt de “Connector”, een gebouw dat het bestaande terminalgebouw rechtstreeks en bovengronds zal verbinden met Pier A. De nieuwe Connector zal de reizigers toelaten om van de check-in rechtstreeks door te wandelen naar de gate van zijn vlucht in pier A of pier B, met een minimum aan verticale circulaties. Omgekeerd verzekert het gebouw de aankomende passagier een snelle en aantrekkelijke verbinding naar de bagagezaal en de uitgang.”
Voor dit project hebben wij de complete engineering en al het tekenwerk gedaan van alle stalen dakbeplating en diverse gevelbekledingen. Het dakpakket bestaat onder andere uit een stalen dakplaat met daarop diverse lagen geluidswerende materialen met als afwerking een Kalzip felsdak. De wind- & waterdichting van de gevel is gerealiseerd door middel van sandwichpanelen. Daar overheen is grotendeels een volledig aluminium casettebeplating aangeberacht op een aluminiium achterconstructie. Daarnast is er ook nog op diverse plaatsen een aluminium strekmetaal gevel geplaatst.